100 % TYYTYVÄISYYSTAKUU
45 PÄIVÄN VAIHTO- JA PALAUTUS
Mikäli tilaamasi tuote tai tuotteet eivät osoittaudukaan mieleisiksi, voit tottakai palauttaa osan lähetyksestä tai jopa koko lähetyksen takaisin meille.
Meillä asioiminen on yksinkertaista ja vaivatonta ja me haluammekin varmistaa, että olet tyytyväinen asiointiin kanssamme!
Huomioithan, että palautettavien tai vaihdettavien tuotteiden tulee täyttää tässä lomakkeessa mainitut ehdot. Huomaathan, että palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, jotta ne voidaan myydä uudestaan. Sinulla on myös mahdollisuus vaihtaa tuotteesi toiseen, johonkin toiseen saman hintakategorian tuotteeseen. Jos haluat vaihtaa tuotteen ja olet valinnut maksutavaksi laskun, lasku tulee maksaa normaalin laskulla olevan eräpäivän puitteissa. Mikäli vaihto ei syystä tai toisesta onnistu, hyvitämme tuotteen arvon takaisin sinulle*. Mikäli jo ennen laskun eräpäivää tiedät, että haluat palauttaa osan tuotteista, olethan yhteydessä Fenix asiakaspalveluumme.
Kuinka voin palauttaa/vaihtaa tuotteen?
Voit aina palauttaa verkkokaupastamme tai myymälästämme ostamasi tuotteet meille. Palauttaessasi tuotteen, liitä mukaan alkuperäinen ostokuittisi tai jos kuitti on hukkunut, riittää, että tiedät tilausnumerosi. Klarnan kautta laskulla, kortilla tai verkkopankissa makettujen tilauksien palautuksia emme voi valitettavasti hyvittää takaisin myymälässämme. Klarna hoitaa rahojen palautuksen, kun saa Fenixiltä tiedon tuotteiden palautuksesta.
Mikäli lähetät tuotteen tai tuotteet takaisin verkkokauppaamme, sinun tulee täyttää palautuslomake. Huomioithan, että ilman palautuslomaketta tulleet vaihdot/palautukset joudumme valitettavasti hylkäämään. Palautuslomakkeet voit tulostaa tilausvahvistuksesta tulevasta linkistä tai alta.
Mikäli tuotetta on käytetty tai alkuperäispakkaus on vahingoittunut eikä tuotettava voida enää uudelleen myydä, palautusta ei hyväksytä. Tällaisissa tapauksissa lähetämme tuotteen/tuotteet takaisin sinulle ja joudumme myös veloittamaan sinulta rahtikustannukset.
Huomioithan, että et saa teipata, kirjoittaa tai liimata mitään ylimääräistä alkuperäispakkaukseen.
Alkuperäispakkauksella tarkoitamme sitä pakkausta, jossa tuote on (ei siis päällilaatikkoa tai pussia). Mikäli alkuperäinen pakkaus ei ole enää tallessa, sinun tulee lähettää tuotteet vastaavanlaisessa pakkauksessa.
Paketin postitus
Sinun tulee kirjoittaa paketin osoitekorttiin teksti asiakaspalautus ja palautusosoite seuraavan mallin mukaisesti:
ASIAKASPALAUTUS
Delotec Oy/Fenix Nordics
Ahjokatu 13
40320 Jyväskylä
Otathan palautuksesta postilta saamasi kuitin talteen. Huomioithan, että asiakas on aina vastuussa palautuslähetyksestä.
Palautukset ja vaihdot pyritään käsittelemään 30 päivän kuluessa siitä, kun varastomme on vastaanottanut lähetyksen.
Kun palautuksesi on käsitelty
Huomaathan, että olet itse vastuussa tavarastasi palauttaessasi/vaihtaessasi sitä. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja se tulee palauttaa vahingoittumassa alkuperäispakkauksessa. Kaikki tuotteen mukana tulleet, tuotteeseen liittyvät laput ja ohjeet tulee olla mukana. Tuote ei saa olla likainen, eikä siinä saa olla minkäänlaisia käytön jälkiä, jotta se voidaan myydä uudelleen.
Noutamatta jättäminen ei tarkoita palauttamista
Huomaathan, että paketin noutamatta jättäminen Postista ei ole asiakaspalautus. Paketti katsotaan palautetuksi, kun se sisältää palautuslomakkeen. 1.1.2018 alkaen veloitamme 9,90 euron arvosta käsittelykuluja tilauksista, joita ei ole noudettu Postista Postin antaman säilytysajan puitteissa. Jos et aio noutaa pakettia Postista, ilmoita siitä Fenix verkkokaupan asiakaspalveluun info@fenixvalaisimet.fi, otsikoi viestisi seuraavasti: "Noutamaton paketti + tilausnumero. Huomioithan, että sinun tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme ennen, kuin paketti lähtee palautumaan Fenix verkkokauppaan.