100% tyytyväisyystakuu, vaihto- ja palautus

100% TYYTYVÄISYYSTAKUU - 30 PÄIVÄN VAIHTO- JA PALAUTUS

Meillä asioiminen on yksinkertaista ja vaivatonta ja me haluammekin varmistaa, että olet tyytyväinen asiointiin kanssamme!

Mikäli tilaamasi tuote tai tuotteet eivät osoittaudukaan mieleisiksi, voit tottakai palauttaa osan lähetyksestä tai jopa koko lähetyksen takaisin meille.

Huomioithan, että palautettavien tai vaihdettavien tuotteiden tulee täyttää tässä lomakkeessa mainitut ehdot. Huomaathan, että palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, jotta ne voidaan myydä uudestaan. Sinulla on myös mahdollisuus vaihtaa tuotteesi toiseen, johonkin toiseen saman hintakategorian tuotteeseen. Jos haluat vaihtaa tuotteen ja olet valinnut maksutavaksi laskun, lasku tulee maksaa normaalin laskulla olevan eräpäivän puitteissa. Mikäli vaihto ei syystä tai toisesta onnistu, hyvitämme tuotteen arvon takaisin sinulle*. Mikäli jo ennen laskun eräpäivää tiedät, että haluat palauttaa osan tuotteista, olethan yhteydessä Fenix asiakaspalveluumme.

  • Tarjoamme Fenix verkkokaupasta (fenixvalaisimet.fi, fenixlight.fi, gearkeeper.fi, wildsteer.fi) tai Fenix Storesta (Ahjokatu 13, Jyväskylä) ostetuille tuotteille 30 päivän vaihto- ja palautusoikeuden.
  • Vaihto ja palautus tehdään alkuperäistä kuittia vastaan. Mikäli kuitti on hukkunut, riittää, että tiedät tilausnumerosi.
  • Voit vaihtaa tuotteesi yhden kerran toiseen tuotteeseen 30 päivän kuluessa alkaen ostopäivästä.
  • Tuotteet tulee palauttaa käyttämättöminä alkuperäispakkauksessa.
  • Kaikki tuotteen mukana tulleet, tuotteeseen liittyvät laput ja ohjeet tulee olla mukana.
  • Tuote voidaan vaihtaa toiseen saman tuoteryhmän tuotteeseen (esim. TK-sarjan lamppu toiseen TK-sarjan lamppuun).
  • Jos valitset alkuperäistä tuotetta kalliimman tuotteen, maksat vain erotuksen (asiakaspalvelu antaa lisätietoa). Erotusta edullisemmasta tuotteesta emme hyvitä.
  • Kertaalleen vaihdetulla uudella tuotteella ei ole enää palautus-/vaihto-oikeutta
  • Tuote ei saa olla likainen, eikä siinä saa olla minkäänlaisia käytön jälkiä, jotta se voidaan myydä uudelleen
  • Vaihto- ja palautusoikeus koskee myös alennustuotteita.
  • Vaihto- ja palautusoikeus ei koske asiakkaalle kustomoituja tuotteita (esim. tuotteessa lasermerkatut logot yms.).

    * = Mikäli olet tilannut tuotteen jossa tulee jokin muu tuote veloituksetta ja päätät palauttaa osan tuotteista, jäljelle jäävät tuotteet muuttuvat maksullisiksi. Esimerkiksi: tilauksellasi on lamppu á 50 eur, paristo 20 eur, paristo tulee ilmaiseksi. Mikäli kuitenkin päätät palauttaa esimerkiksi lampun, paristo palautuu normaalihintaiseksi ja sinulla palautetaan ainoastaan lampun ja pariston hinnan erotus.
     

Kuinka voin palauttaa/vaihtaa tuotteen?

Voit aina palauttaa verkkokaupastamme tai myymälästämme ostamasi tuotteet meille. Palauttaessasi tuotteen, liitä mukaan alkuperäinen ostokuittisi tai jos kuitti on hukkunut, riittää, että tiedät tilausnumerosi. Klarnan kautta laskulla, kortilla tai verkkopankissa makettujen tilauksien palautuksia emme voi valitettavasti hyvittää takaisin myymälässämme. Klarna hoitaa rahojen palautuksen, kun saa Fenixiltä tiedon tuotteiden palautuksesta.

Mikäli lähetät tuotteen tai tuotteet takaisin verkkokauppaamme, sinun tulee täyttää palautuslomake. Huomioithan, että ilman palautuslomaketta tulleet vaihdot/palautukset joudumme valitettavasti hylkäämään. Palautuslomakkeet voit tulostaa tilausvahvistuksesta tulevasta linkistä tai alta.

  • Voit tulostaa palautuslomakkeen tästä.
  • Jos sinulla on kysyttävää palautuksesta, ota rohkeasti yhteyttä info@fenixvalaisimet.fi, me autamme mielellämme!
  • Jos sinulla ei ole mahdollisuutta tulostaa palautuslomaketta, voit kirjoittaa tarpeelliset tiedot tyhjälle paperille.
     

Mikäli tuotetta on käytetty tai alkuperäispakkaus on vahingoittunut eikä tuotettava voida enää uudelleen myydä, palautusta ei hyväksytä. Tällaisissa tapauksissa lähetämme tuotteen/tuotteet takaisin sinulle ja joudumme myös veloittamaan sinulta rahtikustannukset.

Huomioithan, että et saa teipata, kirjoittaa tai liimata mitään ylimääräistä alkuperäispakkaukseen.

Alkuperäispakkauksella tarkoitamme sitä pakkausta, jossa tuote on (ei siis päällilaatikkoa tai pussia). Mikäli alkuperäinen pakkaus ei ole enää tallessa, sinun tulee lähettää tuotteet vastaavanlaisessa pakkauksessa.

Paketin postitus

Sinun tulee kirjoittaa paketin osoitekorttiin teksti asiakaspalautus ja palautusosoite seuraavan mallin mukaisesti:

ASIAKASPALAUTUS
Delotec Oy/Fenix Nordics
Ahjokatu 13
40320 Jyväskylä

Otathan palautuksesta postilta saamasi kuitin talteen. Huomioithan, että asiakas on aina vastuussa palautuslähetyksestä.

Palautukset ja vaihdot pyritään käsittelemään 30 päivän kuluessa siitä, kun varastomme on vastaanottanut lähetyksen.

Kun palautuksesi on käsitelty

  • Jos olet valinnut maksutavaksi verkkopankin, postiennakon ja olet palauttanut osan tai kaikki tuotteet, palautamme rahan automaattisesti sinulle, etkä saa erillistä ilmoitusta asiasta.
  • Jos olet valinnut maksutavaksi Klarnan ja olet palauttanut kaikki tuotteet, Klarna lähettää sinulle vahvistuksen sähköpostitse, että laskusi on poistettu
  • Jos olet valinnut maksutavaksi Klarnan ja olet palauttanut osan tuotteista, Klarna lähettää sinulle korjatun laskun sähköpostitse.
  • Jos olet valinnut maksutavaksi Klarnan ja olet jo maksanut tilauksesi, Klarna voi tiedustella tilitietojasi sähköpostilomakkeella. Mikäli Klarnalla on jo tili- tai korttitietosi, he palauttavat rahat automaattisesti sinulle, etkä tällöin saa heiltä mitään erillistä sähköpostia asiasta.
     

Huomaathan, että olet itse vastuussa tavarastasi palauttaessasi/vaihtaessasi sitä. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja se tulee palauttaa vahingoittumassa alkuperäispakkauksessa. Kaikki tuotteen mukana tulleet, tuotteeseen liittyvät laput ja ohjeet tulee olla mukana. Tuote ei saa olla likainen, eikä siinä saa olla minkäänlaisia käytön jälkiä, jotta se voidaan myydä uudelleen.

Noutamatta jättäminen ei tarkoita palauttamista

Huomaathan, että paketin noutamatta jättäminen Postista ei ole asiakaspalautus. Paketti katsotaan palautetuksi, kun se sisältää palautuslomakkeen. 1.1.2018 alkaen veloitamme 9,90 euron arvosta käsittelykuluja tilauksista, joita ei ole noudettu Postista Postin antaman säilytysajan puitteissa. Jos et aio noutaa pakettia Postista, ilmoita siitä Fenix verkkokaupan asiakaspalveluun info@fenixvalaisimet.fi, otsikoi viestisi seuraavasti: "Noutamaton paketti + tilausnumero. Huomioithan, että sinun tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme ennen, kuin paketti lähtee palautumaan Fenix verkkokauppaan.

© 2015 Fenix Nordics
www.fenixvalaisimet.fi