Huoltopyyntö

TÄRKEÄÄ: Korjausaika on noin kaksi viikkoa. Jos tuote ei ole takuun piirissä, lähetämme sinulle kustannusarvion ennen kuin aloitamme korjauksen. Lue tästä tuotteen takuuehdot. Jos et hyväksy kustannusarviota, lähetämme tuotteen takaisin sinulle ja veloitamme kiinteän hinnan tuotteen tarkastamisesta ja toimituskulut. Lähetä tuotteesi mukana aina huoltopyyntölomake. Huomioi, että ilman huoltopyyntölomaketta tulleita huoltopyyntöjä ei käsitellä.

Huoltopyynnön tekeminen

  • 1. Täytä pyydetyt tiedot (verkkohuoltopyyntö) (nopeuttaa asian käsittelyä ja saat tilatiedot sähköpostiisi).
  • 2. Tulosta huoltopyyntölomake ja liitä se mukaan lähetykseen (Jos et pysty tulostamaan lomaketta, kirjoita vastaavat tiedot erilliselle paperille ja liitä se lähetykseen).
  • 3. Jos korjaus ei kuulu takuun piiriin, saat maksutiedot sähköpostitse.
  • 4. Kun tuote on korjattu, se palautetaan huoltopyynnössä antamaasi osoitteeseen.
  • 5. Turhista palautuksista voimme veloittaa 15 euron käsittelymaksun. Turhaksi palautukseksi luetaan mm. tuotteen tai sen osan tavanomainen kuluminen, tuotteen vääränlainen käsittely, käyttö- tai hoito-ohjeiden laiminlyönti.

VERKKOHUOLTOPYYNTÖ (nopeampi käsittely ja tilatiedot sähköpostiisi)

Yhteystiedot

* Etunimi:


* Sukunimi:


* Sähköposti:


* Puhelin:


* Katuosoite:



Postinumero:


* Postitoimipaikka:


Maa:

Ostotiedot

Ostopäivä (vv-kk-pp):


* Ostopaikka:


Tuotetiedot & vian kuvaus

* Fenix malli:

* Sarjanumero:

FI-koodi:
* Syy huoltokutsuu on:
Olen itse yrittänyt korjata vikaa:


Vian kuvaus:
Syötä allanäkyvä varmistustunnus:

Olen lukenut takuuehdot
© 2015 Fenix Nordics
www.fenixvalaisimet.fi